You are here: El catàleg de la biblioteca > Necessito material > Efectuar o canviar una reserva

Efectuar o canviar una reserva

Si voleu un ítem que un altre usuari ha demanat en préstec, podeu reservar-lo. Quan l'ítem sigui retornat a la biblioteca, figurarà com a retornat i, si està reservat, es col·locarà en una prestatgeria especial i la biblioteca us avisarà perquè el recolliu.

Abans de poder efectuar una reserva us heu de connectar. Algunes biblioteques deixen que els usuaris reservin els ítems que es troben a la prestatgeria. Si teniu alguna pregunta sobre la normativa de la vostra biblioteca, adreceu-vos als bibliotecaris.

Per efectuar reserves:

O BÉ

Si està disponible, seleccioneu l'opció Envia'm l'ítem si Llibres per correu està configurat. Un cop hàgiu seleccionat Envia'm l'ítem, trieu un mètode de lliurament. Podeu fer clic damunt de Cost per veure quines són les despeses totals de l'enviament, la manipulació i altres costos d'aquesta forma de lliurament.

Per modificar reserves:

Si s'ha activat l'opció Modifica reserva a la biblioteca, teniu dues opcions:

Per modificar la informació d'una reserva:

Per modificar la informació de diverses reserves:

Temes relacionats 

 


© 2006, 2016Sirsi Corporation. Tots els drets reservats.